NFL FORUM

Comments

  • bhdevault

    • Lead Moderator

    • Blogger of the Month

    Thursday, 10/31
    8:20 PM EST : San Francisco ( -8 ) at Arizona ( 8 ) —- T: 44.5

    Sunday, 11/3
    9:30 AM EST : Houston ( -2.5 ) at Jacksonville ( 2.5 ) —- T: 47
    1:00 PM EST : Indianapolis ( (Pick) ) at Pittsburgh ( (Pick) ) —- T: 42.5
    1:00 PM EST : Washington ( 10.5 ) at Buffalo ( -10.5 ) —- T: 37
    1:00 PM EST : Tennessee ( 3.5 ) at Carolina ( -3.5 ) —- T: 41
    1:00 PM EST : Minnesota ( 0 ) at Kansas City ( 0 ) —- T: —
    1:00 PM EST : Chicago ( 5 ) at Philadelphia ( -5 ) —- T: 44
    1:00 PM EST : NY Jets ( -4.5 ) at Miami ( 4.5 ) —- T: 41.5
    4:05 PM EST : Tampa Bay ( 6.5 ) at Seattle ( -6.5 ) —- T: 53
    4:05 PM EST : Detroit ( 2 ) at Oakland ( -2 ) —- T: 51.5
    4:25 PM EST : Cleveland ( 2 ) at Denver ( -2 ) —- T: 43
    4:25 PM EST : Green Bay ( -3 ) at LA Chargers ( 3 ) —- T: 45.5
    8:20 PM EST : New England ( -3.5 ) at Baltimore ( 3.5 ) —- T: 45

    Monday, 11/4
    8:15 PM EST : Dallas ( -7.5 ) at NY Giants ( 7.5 ) —- T: 48

    Admin Note: The mod team is working to keep these daily threads more on topic – NFL strategy talk for this weeks games. Post referring to last weeks games will be moved to last weeks NFL thread. Any off topic posts, troll posts or posts containing full lineups will be deleted. While the use of GIF’s are acceptable, content must be posted along with them.

  • 808state

    Yep looking like a 30+ day for Crowder

  • TJRhodes

    Beasley TD

  • TheRyanFlaherty

    Of course I paired Robbie Anderson with Darnold. Lots of Bell too…somehow just ignored Crowder, figured he had the lowest ceiling. Ugh!
    Already looking like another one of those weeks. Oh well…

  • Beckhams3Fingers

    @808state said...

    Yep looking like a 30+ day for Crowder

    Unfortunately I left Crowder out of my Jets stacks. I went Darnold/Anderson/Griffin. Oh well, the good news is Darnold moved the ball with ease, plenty of opportunities for my stack to shine.

  • Beckhams3Fingers

    @TheRyanFlaherty said...

    Of course I paired Robbie Anderson with Darnold. Lots of Bell too…somehow just ignored Crowder, figured he had the lowest ceiling. Ugh!
    Already looking like another one of those weeks. Oh well…

    Dude don’t freak out, that was their first drive! We’re in the same boat. I promise you Robbie will get his. Griffn is my GPP winner if he can go ham lol

  • ifthethunder

    Mason Rudolph int that wasn’t his fault…it bounced off his receiver’s hands.
    ~

  • Beckhams3Fingers

    Yep, Samuels gonna be the MEGA bust of the month. I still can’t believe he’s 50% owned in the milly.

  • Supanice

    Crowder was $5300 so wasn’t an easy fit in cash, my day comes down to Bell at 14% vs Cook at 57%

  • zeeshan2

    My lineup is doing well on yahoo; cashing in now but had Anderson instead of crowder. Ugh

  • TheLuckDragon

    @zeeshan2 said...

    My lineup is doing well on yahoo; cashing in now but had Anderson instead of crowder. Ugh

    not even 5 minutes into the 1st quarter LOL this fing guy

  • Beckhams3Fingers

    Yeah everyone needs to calm down about Crowder lmao!!!

  • damionismyname

    @Beckhams3Fingers said...

    Darnold to Crowder TD!

    I got all the Robby Anderson and not one look. smfh

  • Beckhams3Fingers

    I might be wrong about Samuels lol

  • Beckhams3Fingers

    Samuels missed out on that TD. His knee was on top of dudes arm, should have reviewed it. That’s going to cost 50% of the field a LOT of money

  • rocketman828

    Is it too early to say Bell is looking like a bust today?

  • zeeshan2

    @TheLuckDragon said...

    not even 5 minutes into the 1st quarter LOL this fing guy

    I am just excited ok? Lol nfl dfs has not been kind to me this year

  • callmetouch

    Feels like a hill slate breaker today…..

  • callmetouch

    @Beckhams3Fingers said...

    I might be wrong about Samuels lol

    Early panic. He’s getting a ton of looks and it’s only the 1st qtr

  • lfn1992

    @808state said...

    Yep looking like a 30+ day for Crowder

    Nailed it

  • rocketman828

    No Crowder no cash!

  • Beckhams3Fingers

    @callmetouch said...

    Early panic. He’s getting a ton of looks and it’s only the 1st qtr

    Agreed. I saw Trey Edmunds break off that long run and was like omfg here we go.

  • JH822547

    @rocketman828 said...

    Is it too early to say Bell is looking like a bust today?

    Too early to be a bust but kiss goodbye to a ceiling game.

  • Jordaneck

    Pivoted off crowder, because of coach saying bell would be getting more carries. It’s almost impressive how I end up choosing the worst picks and going NAH to all the best picks

  • P0key

    I dropped crowder in season long and kept robbie anderson…

  • zpa1989

    Knew it was crowded over Anderson today and still went heavy anderson. Still snuck him into a few lineups but not nearly enough. Smh.

  • X Unread Thread
  • X Thread with New Replies*
  • *Jumps to your first unread reply

Subforum Index

RotoGrinders.com is the home of the daily fantasy sports community. Our content, rankings, member blogs, promotions and forum discussion all cater to the players that like to create a new fantasy team every day of the week. Our goal is to help all of our members make more money playing daily fantasy sports!

Bet with your head, not over it!
Gambling Problem? Call 1-800-Gambler