PGA FORUM

Comments

  • whodat2

    When: July 18-21

    Where: Portrush, Northern Ireland (5 hours ahead of eastern time)

    Course: Royal Portrush GC | A par 71 links-style course, plating at 7337 yards.

    Last Year’s Winner: Francesco Molinari at -8

    Last Year’s Cut: +3

    Cut Rule: Top 70 plus ties. No MDF

    Coverage: Golf Channel – Thur / Fri at 1:30am EST (possibly Sat and Sun as well) | NBC – Sat / Sun at 7am EST | DirecTV channels 701-704

    Google Doc

    RG Golf Forum League

    Happy Meal Standings

    There is no shot-tracker on PGAtour.com this week. | www.theopen.com will possibly have one, as well as the ability to stream coverage.

    Admin Note: The mod team is working to keep these daily threads more on topic – Golf strategy talk for this week’s contest. Post referring to last week’s contest will be moved to the correct thread. Any off topic posts or posts containing full lineups will be deleted..

  • Kp24

    Rory goes OB after a heroes welcome smh

  • duvvard

    Woodland stinging the shit out of it.

  • Dewoc19

    Gonna take a miracle for Uncle Rico to make the cut now, not looking so good having him 50%. He had been playing well up to this point too

  • byo34

    16 year old Rory would be ashamed.

    I’d be down to see some chalk fail though. RCB leading the way already.

  • Dewoc19

    Rory OB, this just keeps getting worse and worse. Time for bed, I’ll just see how bad I’m doing in a few hours

  • Wjdubose

    Rory’s about to make an 8. Yikes.

  • rog11sm

    2 ob is going to leave a mark

  • Kp24

    What a nightmare Rory holy shit

  • Ryweezycf

    Good gracious Rory. Only have him in two lineups but it happened to be my best two so far.

  • Arenas2Wall

    This RCB guy is making me mad man

  • Gtzerphy

    Uncle Charlie

  • Dewoc19

    Yep Rory at 50% and Vera at 50%, I’m done 4 hours into day 1. I was originally gonna go 100% Rory too, figured hed just tear this course apart

  • XxHeisenbergxX

    Rory +4

  • inittobinkit

    @Dewoc19 said...

    Yep Rory at 50% and Vera at 50%, I’m done 4 hours into day 1. I was originally gonna go 100% Rory too, figured hed just tear this course apart

    The tilt is strong with this one.

  • Ryweezycf

    Have to look at it like this. Its only the first hole, plenty of time to get them back. It’s also no different than him having 4 bogeys. Actually saves dk pts by havin 1 quad vs 4 bogeys.

  • Gtzerphy

    David Duval -2

  • Dewoc19

    I bet you I could beat Rory’s first hole score 90% of the time

  • XxHeisenbergxX

    Rory is a hot mess.

  • benstnick

    Scott’s making a mess of 2

  • Wjdubose

    Double on the par 5 for Scott.

  • MrBreeze

    Good morning y’all
    Woke up to see Rory hitting many golf shots lol

  • Kp24

    I can’t believe I stayed up all night to watch Rory do this shit lmao
    Went 100% cuz I’m truly an idiot who doesn’t like having outs

  • byo34

    Scott got one back in a hurry.

  • Ryweezycf

    RCB with a streak chance at the par 5 12th

  • Wander_Bread

    Lovin the start by sugar shane

  • X Unread Thread
  • X Thread with New Replies*
  • *Jumps to your first unread reply

Subforum Index

RotoGrinders.com is the home of the daily fantasy sports community. Our content, rankings, member blogs, promotions and forum discussion all cater to the players that like to create a new fantasy team every day of the week. Our goal is to help all of our members make more money playing daily fantasy sports!

Bet with your head, not over it!
Gambling Problem? Call 1-800-Gambler