MMA FORUM

Comments

  • someclevername

    Saturday 12.8.18 – Scotiabank Arena – Toronto, Ontario, Canada

    PPV Main Card – 9pm CST

    Max Holloway © (144.5) vs. Brian Ortega (144.75)
    Valentina Shevchenko (123.5) vs. Joanna Jędrzejczyk (123.75)
    Alex Oliveira (171) vs. Gunnar Nelson (170.25)
    Hakeem Dawodu (145.75) vs. Kyle Bochniak (145)
    Jimi Manuwa (204.75) vs. Thiago Santos (205.75)

    FS1 Prelims – 7pm CST

    Nina Ansaroff (115.25) vs. Claudia Gadelha (115.5)
    Olivier Aubin-Mercier (155.75) vs. Gilbert Burns (155.75)
    Katlyn Chookagian (125.75) vs. Jessica Eye (126)
    Eryk Anders (186) vs. Elias Theodorou (184.5)

    Fight Pass Prelims – 5pm CST

    Brad Katona (135.5) vs. Matthew Lopez (135.5)
    Chad Laprise (171) vs. Dhiego Lima (170.25)
    Diego Ferreira (155.75) vs. Kyle Nelson (155.5)
    Devin Clark (205) vs. Aleksandar Rakic (206)

  • callmetouch

    Good card. Much excited.

  • someclevername

    Haha, I just noticed the little “c”, to denote that Max is champ, came out as a copyright symbol. Blessed ©

  • jki7p6

    @callmetouch said...

    Good card. Much excited.

    this
    Like both guys in Main but rooting Max, he is the man.
    Also rooting heavy for OAM and a non-cheapshotted Gunnar.

    Lopez/Katona for FOTN.

    Figuring Gadelha and Laprise as auto-wins and Kyle Nelson as a live dog even if Diego is damn tough.
    The price is nice but real hard to play JJ against Bullet, based on history and weight class.

  • someclevername

    @jki7p6 said...

    The price is nice but real hard to play JJ against Bullet, based on history and weight class.

    $6800…oh boy. It’s like I watched someone dig a hole, lay down some twigs & then cover it up with leaves and I’m STILL most likely gonna walk right over it.

  • Kamais_Ookin

    @someclevername said...

    $6800…oh boy. It’s like I watched someone dig a hole, lay down some twigs & then cover it up with leaves and I’m STILL most likely gonna walk right over it.

    I’m using her in my single bullet. Gotta take risks to win it all!

  • Stangs13

    I think JJ is a great play. She might not win, but she works with much more volume than Schevchenko and the higher weight might help her durability.

  • GoldenWolf87

    @someclevername said...

    $6800…oh boy. It’s like I watched someone dig a hole, lay down some twigs & then cover it up with leaves and I’m STILL most likely gonna walk right over it.

    I am loving this card. Cowboy is such a live dog.

  • kwiq

    Thankfully Holloway made it through the weight cut. Here’s to hoping he wakes up tomorrow with no complications!

  • callmetouch

    Cowboy will be 30%+

  • zombiekopitar

    Joana is viable in cash, she will probably make it a fight. But then I think of the fact Valentina recently went 5 rounds with Amanda Nunes….and it’s like da fuk is Joana going to be able to do to her, probably not a whole lot.

    This is a great card but idk about lineup making….feel like it’s going to be hard being unique/contrarian in this one.

  • Fear_The_Fro

    @zombiekopitar said...

    Joana is viable in cash, she will probably make it a fight. But then I think of the fact Valentina recently went 5 rounds with Amanda Nunes….and it’s like da fuk is Joana going to be able to do to her, probably not a whole lot.

    This is a great card but idk about lineup making….feel like it’s going to be hard being unique/contrarian in this one.

    Welp, I don’t know 💩 about the UFC anymore but I’m firing away anyways lol
    I’d guess I’ll probably be pretty contrarian! 😂
    Anyone I NEED to pick? I’m serious, I’m clueless. Thanks!

  • someclevername

    @jki7p6 said...

    Kyle Nelson as a live dog even if Diego is damn tough.

    You think? Hmm, I’m super high on Ferreira in this spot. Ronson was interesting though – not surprising he couldn’t make it but it is a shame.

  • jki7p6

    @someclevername said...

    You think? Hmm, I’m super high on Ferreira in this spot. Ronson was interesting though – not surprising he couldn’t make it but it is a shame.

    Changed my mind this morning.
    The deeper I looked the less I like my original take. Bad style matchup even if I like Kyle as a fighter, and before last-minute tinker im on Ferreira running a bullet lineup. Agree with you on it.

  • callmetouch

    25 $10 LU’s. Mult entries for the last ticket & i don’t have anything set yet. TICK TOCK

  • gje627

    My head hurts…..

    150 unique lineups, 300 contest entries, $1,650.00 in play….

    Exposure:

    Brian Ortega, 113 lineups (75.33%)
    Diego Ferreira, 107 lineups (71.33%)
    Jimi Manuwa, 85 lineups (56.67%)
    Gilbert Burns, 85 lineups (56.67%)
    Gunnar Nelson, 82 lineups (54.67%)
    Aleksandar Rakic, 67 lineups (44.67%)
    Chad Laprise, 56 lineups (37.33%)
    Thiago Santos, 51 lineups (34.00%)
    Matthew Lopez, 40 lineups (26.67%)
    Alex Oliveira, 38 lineups (25.33%)
    Max Holloway, 26 lineups (17.33%)
    Hakeem Dawodu, 25 lineups (16.67%)
    Elias Theodorou, 22 lineups (14.67%)
    Eryk Anders, 21 lineups (14.00%)
    Joanna Jedrzejczyk, 15 lineups (10.00%)
    Katlyn Chookagian, 12 lineups (8.00%)
    Brad Katona, 10 lineups (6.67%)
    Kyle Bochniak, 8 lineups (5.33%)
    Dhiego Lima, 8 lineups (5.33%)
    Valentina Shevchenko, 7 lineups (4.67%)
    Nina Ansaroff, 7 lineups (4.67%)
    Jessica Eye, 6 lineups (4.00%)
    Kyle Nelson, 5 lineups (3.33%)
    Olivier Aubin-Mercier, 2 lineups (1.33%)
    Claudia Gadelha, 1 lineups (0.67%)
    Devin Clark, 1 lineups (0.67%)

    Good Luck Everyone !!! :)

  • GoldenWolf87

    @callmetouch said...

    25 $10 LU’s. Mult entries for the last ticket & i don’t have anything set yet. TICK TOCK

    My 25 lineups more expose to Holloway as well though :) GL

  • callmetouch

    Manuwa???? NO

  • GoldenWolf87

    GL everyone.

  • GoldenWolf87

    @callmetouch said...

    Manuwa???? NO

    Yes, for the upsets. Two punches is all he needs to knock Santos out. Remember the case with Franics vs Blades? lol

  • someclevername

    I’m going down w/this ship – not tinkerin’ nuttin’. GOOD LUCK ©

  • someclevername

    @gje627 said...

    My head hurts…..

    lol mine too

  • ttucowboy84

    • 495

      RG Overall Ranking

    • Ranked #65

      RG Tiered Ranking

    Best of luck everyone! I went a tad nuts and did 56 lineups. Mind is officially f’d like a yard chicken.

  • someclevername

    @GoldenWolf87 said...

    Yes, for the upsets. Two punches is all he needs to knock Santos out. Remember the case with Franics vs Blades? lol

    I am betting (hoping) Santos cracks him first but yeah lol I definitely see the value in taking the cheaper fighter in a fight prob not going the distance.

  • callmetouch

    welp i f****d up. Same LU’s in my $10 tickets. My $100 ticket is trash & my $150 lineup is pure trash

  • someclevername

    @ttucowboy84 said...

    Mind is officially f’d like a yard chicken.

    lol I am so rotating this in – GL

  • X Unread Thread
  • X Thread with New Replies*
  • *Jumps to your first unread reply

Sites mentioned in this thread

Use our links to sign up and deposit on sites listed in this thread to get these bonuses:

Subforum Index

New RotoGrinders Sports Betting Section!

Are you a DFS player who wants to get into sports betting?

If you have access to New Jersey sports betting, then use our DraftKings Sportsbook promo code and our FanDuel Sportsbook promo code to get the best bonuses in the NJ industry.

Those who can take advantage of PA online sports betting should use our SugarHouse PA promo code to get the best sports betting bonus in Pennsylvania.

If you don't yet have access to an online sportsbook, check out Monkey Knife Fight, a prop betting platform available in 31 states. Use our Monkey Knife Fight promo code to get a fantastic bonus.

RotoGrinders.com is the home of the daily fantasy sports community. Our content, rankings, member blogs, promotions and forum discussion all cater to the players that like to create a new fantasy team every day of the week. Our goal is to help all of our members make more money playing daily fantasy sports!

Disclosures: All RotoGrinders content contributors are active DFS players. Contributor screen names can be found on their respective RotoGrinders profile pages. Contributors reserve the right to use players or strategies not discussed in their content on RotoGrinders.