MAIN FORUM

Comments

  • someclevername

    UFC Fight Night 169/UFC on ESPN+ 27

    Saturday, February 29th, 2020 – Chartway Arena – Norfolk, Virginia

    ESPN+ Main Card – 7pm CT

    Joseph Benavidez (124.5) vs Deiveson Figueiredo (127.5)* – FLW Title Fight (only Benavidez can win title)
    Felicia Spencer (145) vs Zarah Fairn (146)
    Ion Cutelaba (204.5) vs Magomed Ankalaev (204.5)
    Megan Anderson (145) vs Norma Dumont (146)
    Grant Dawson (149.5)** vs Darrick Minner (145.5)

    ESPN+ Prelims – 4pm CT

    Gabriel Silva (135.5) vs Kyler Phillips (135.5)
    Brendan Allen (185.5) vs Tom Breese (185)
    Marcin Tybura (246) vs Serghei Spivac (234)
    Luis Pena (154.5) vs Steve Garcia (155)
    Jordan Griffin (145) vs TJ Brown (145.5)
    Aalon Cruz (145.5) vs Spike Carlyle (145.5)
    Sean Brady (170) vs Ismail Naurdiev (170)

    *Figueiredo missed weight by 2.5 pounds. In the event Figueiredo wins, FLW title will remain vacant
    **Dawson missed weight by 3.5 pounds.

  • iron_tactics

    Why’s everyone got circles on their backs

  • someclevername

    These beer mentions killin’ me lol I drank way too much last night…and into this morning. I’m not drinking anything next week til lineups lock! Maybe.

  • someclevername

    @iron_tactics said...

    Why’s everyone got circles on their backs

    What’s that called? Cupping?

    *Per Wikipedia – “Cupping therapy is a form of alternative medicine in which a local suction is created on the skin. Cupping has been characterized as a pseudoscience, and its practice as quackery. There is no good evidence it has any health benefits, and there are some risks of harm, especially from wet cupping and fire cupping.”

    “Fire cupping” WTF

  • iron_tactics

    @someclevername said...

    What’s that called? Cupping?

    *Per Wikipedia – “Cupping therapy is a form of alternative medicine in which a local suction is created on the skin. Cupping has been characterized as a pseudoscience, and its practice as quackery. There is no good evidence it has any health benefits, and there are some risks of harm, especially from wet cupping and fire cupping.”

    “Fire cupping” WTF

    Cupping is an entirely different definition to me

  • smonger19

    Cupping obviously works. It just allowed Tybura to win a very boring fight.

  • iron_tactics

    Wtf 29-28? What round?

  • iron_tactics

    I hope Breese doesn’t pull out of the fight during the walkout

  • someclevername

    My first fighter coming up…feels like it’s been about a week since this card started. C’mon Breese, let’s do this

  • someclevername

    @smonger19 said...

    Cupping obviously works. It just allowed Tybura to win a very boring fight.

    True

  • someclevername

    @iron_tactics said...

    I hope Breese doesn’t pull out of the fight during the walkout

    lol hush!

  • someclevername

    Awesome

  • iron_tactics

    My stream won’t load, did Allen win?!

  • someclevername

    @iron_tactics said...

    My stream won’t load, did Allen win?!

    Yes – 1st round finish GNP

  • iron_tactics

    Fantdamntastic, now I need Phillips to beat Silva (this is the part where I get let down)

  • someclevername

    I have Silva – you good lol

  • iron_tactics

    @someclevername said...

    My first fighter coming up…feels like it’s been about a week since this card started. C’mon Breese, let’s do this

    Well damn, I hope your other 5 at least get 1st rd wins.

    Edit* 4 I mean. I have Phillips in 7 of 8.

  • smonger19

    You guys do know that since one of you has Phillips and the other Silva, we’re going to see a no contest for an unintentional eye poke 10 seconds into the first round.

  • someclevername

    @iron_tactics said...

    Well damn, I hope your other 5 at least get 1st rd wins.

    Edit* 4 I mean. I have Phillips in 7 of 8.

    Breese with the solid 2 points lol not sure I’m gonna get there.

    GL – sounds like you have somethin’ brewing!

  • iron_tactics

    @smonger19 said...

    You guys do know that since one of you has Phillips and the other Silva, we’re going to see a no contest for an unintentional eye poke 10 seconds into the first round.

  • someclevername

    @smonger19 said...

    You guys do know that since one of you has Phillips and the other Silva, we’re going to see a no contest for an unintentional eye poke 10 seconds into the first round.

    The ol’ Jeremy/Yair special! That was good times.

  • iron_tactics

    Waiting for this damn fight to start and determine the rest of my night

  • callmetouch

    Phillips is going to break the slate here in the 3rd. 120+ incoming boys

  • someclevername

    Silva got his ass kicked lol damn

  • iron_tactics

    @someclevername said...

    Silva got his ass kicked lol damn

    Yeah but he absolutely refused to get KO. I swear he got knocked out 4 times in that fight.

  • iron_tactics

    @callmetouch said...

    Phillips is going to break the slate here in the 3rd. 120+ incoming boys

    Nah they only gave him like 1 pass in rd 2 for some reason. FM coming in hard for the GPP win block

  • X Unread Thread
  • X Thread with New Replies*
  • *Jumps to your first unread reply

Subforum Index

RotoGrinders.com is the home of the daily fantasy sports community. Our content, rankings, member blogs, promotions and forum discussion all cater to the players that like to create a new fantasy team every day of the week.

Bet with your head, not over it!
Gambling Problem? Call 1-800-Gambler